Godmorgon sjukling

Japp, då är det officiellt. Jag ska aldrig mer dela säng med Tova när hon är krasslig. Här vaknar man upp med sprängda öron, tjock i halsen och ögon som rinner. Tur jag har en så fin värdmamma som beordrade mig upp i säng igen, synd att jag inte kunde somna om.. Satte igång gårdagens BB och hostade i takt med programmet. Nu sitter jag och käkar frulle, samtidigt som jag väntar på matleveransen. Vill gärna ut och gå idag, det är superfint väder, men jag är ju sjuk och dessutom kan jag knappt gå på min tå. Måste nog ta mig till läkaren snart så de kan se vad som är fel med den. Sinnesont gör det!

Hoppas er vecka började bättre än min!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0