helgen som varit

Fredag: Dagen började med solning, träning osv. Drog sedan in till Kingston och kollade runt lite på Primark. Satte oss på en bar för att invänta min syster och Karro. Tillslut när tiden var inne drog vi till Clapham Junction och mötte upp dem. Tog oss snabbt till deras hotell och sedan drog vi till Barcadia som sög denna afton! Sjukt mycket folk, dålig musik och allmänt tråkigt var det, turisterna var trötta efter flygturen också så det blev till att dra hem tidigt!


Lördag
: Vaknade av att min syster & Karro kom in i mitt rum, var bara att klä på sig och käka frulle, sen drog vi in till London för lite sightseeing. Det blev Tower Bridge, Big Ben, London Eye, Buckingham Palace, Piccadilly Circus, Camden och lite annat smått och gott. Sedan drog vi hem och gjorde oss redo för en kväll i London! Efter många om och men hamnade vi på Mother Bar, som även där denna kväll var sjukt tråkigt, dålig musik och för mycket folk. Typiskt att alla ställen var så tråkiga just denna helgen när min syster var här! Drog hem vid halv 2 tiden redan och hade sjukt roligt på bussen hem, det var nog roligare än hela kvällen haha.


Söndag
: Shopping och middag på Jamies Italian stod på schemat, kom hem med ett fräsigt linne och en kofta. Efter det lite häng på en bar innan vi drog hem igen för att lägga oss i tid, jag skulle ju jobba på morgonen.


Måndag
: Syrran och Karro kom hit efter att de checkat ut från hotellet. Därefter drog vi till Tesco för att handla lite grejer dem ville ha med till Sverige. Sedan blev det Primark och andra affärer här i Kingston innan vi tillslut kom hem till mig, fullt med påsar. Passade ungarna lite, käkade och sen färgade min syster mitt hår, så nu är jag blond igen! Tidigt i säng blev det, för vi skulle upp redan klockan 4 imorse! Vi kom upp och de åkte hem, så nu är jag ensam kvar här i mitt rum igen, känns tomt men ändå skönt haha!


Så här såg mitt rum ut efter en shoppingrunda.. Ja ni ser ju resväskan som står där, den var tvungen att inhandlas efter syrrans galna shopping!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0