Hemma!

Puh, det har varit en lång dag och jag är alldeles stelfrusen!
Jag och Tova tog tåget in till Waterloo, därifrån traskade vi till Tate Modern, ett konstgalleri. Jag tyckte de hade en hel del snygga tavlor och konstverk, men mycket konstigt och fult också. En tavla med ett streck på för sådär, £20 000, eh hehe. Efter Tate Modern traskade vi mot Liverpool Street och Brick Lane! Kikade lite där på marknaden och även på en annan marknad som jag inte minns namnet på just nu. Vi hittade sedan den svenska restaurangen Fika, som SÖG! Fy fan vilken besvikelse! Efter det blev det iallafall att dra till Notting Hill för att kika på lite kläder. Jag kom hem med en tröja och en klänning (bilder nedan). Sen drog vi hem igen. Ledsen för dålig och tråkig text men jag är fruktansvärt trött!

En bra nyhet, säljer ett par Prada skor på Ebay, första gången jag sålde dem så var det för £11, men köparen hörde aldrig av sig så jag lade upp dem igen. När jag kom hem nu för en liten liten stund sedan så låg budgivningen på £21, jag gick ner och käkade och kollade nyss, nu ligger dem på £42! Sinnessjukt, och det är 3 dagar kvar. Här rullar cashen in!

Hörs imorgon sötnosar, puss!








kassa bilder, men så blir det ibland. schnigga kläder va?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0