I'm smarter than the devil

Sitter just nu och kollar på Simpsons med ungarna :) Deras dagliga favoritprogram. När det är slut ska vi spela monopol tills min värdmamma kommer hem. Vi käkade omelett till middag idag, snabbt, enkelt och gott. Barnen hade bara ost och bacon i sina men jag hade champinjoner och vårlök i min, sjuuuukt gott! Ni borde prova det.

Annars är jag bara hemskt trött idag, längtar tills jag slutar så jag kan slänga mig i sängen och bara chilla innan jag lägger mig, vilket lär bli tidigt ikväll! Tänkte färga håret ikväll men det orkar jag inte, så får göra det imorgon under dagen medans mina små värdisbarn är i skolan!


Vad gör ni ikväll? (Ja, en pik till att ni ska kommentera mera.)


bild från oktober, mitt första besök i London city.


Kommentarer
Anonym

Inte så mkt (men nu har jag iaf kommenterat) ;) haha

2011-03-01 @ 20:16:28
jamie

Ikväll blire ben and jerrys framför Alla älskar raymond! :)



bra recepttips, kanske blir mina värdbarns favvo! :)

2011-03-01 @ 20:21:06
Olivia

1, hur är det att jobba som au pair

2, när måste man börja planera och hur gör man (vill åka vid studenten)

3, USA, England, Australien vad rekommenderar du?

4, vad kostar det att va borta i ett år?

2011-03-02 @ 07:04:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0