krockat i england? check!

Japp, då inträffade det man bara väntat på här i landet utan trafikregler. Blev nyss påkörd av en fet lastbil som skulle svänga, slutade med att hela min ena baklykta försvann och jag fick massor av fina bucklor i bilen.. Hela bilen drogs med när han körde in i mig också och folk i alla andra bilar glodde som fan och såg alldeles chockade ut, även om det inte var alls så farligt att bli inkörd, det gick ju inte så värst fort direkt. Aja, nu är jag utan bil tills den lagas. Bittertjej.se. Tyckte synd om killen som körde lastbilen, han skakade så mycket att han knappt kunde skriva ner min värdpappas telefonnummer. Stackaren!

Såhär fin är min bil nu





Kommentarer
tova

verkligen tur att ni tog uppgifter och sånt!!! Stackars dig :( Nada car..... :( Ringde ni polis och sånt också?

2011-03-08 @ 10:22:29
URL: http://mesolga.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0