min träning




Alla föredrar vi olika träningstyper, vissa tycker om att vara ute och springa, vissa gillar att träna på gym. Vissa går och simmar och andra kör med yoga och pilates. Jag däremot kör tre olika varianter av träning, jag powerwalkar, spelar just dance och tränar via wii fit. Detta gör jag 4 dagar i veckan, samanlagt 2,5 timme per gång. 1 timme wii fit (boxning, rockring och aerobic), 1 timme just dance (riktigt kul och svettigt) och 30 minuter powerwalk (tråkigt men nödvändigt!). Det gör mig gott och hjälper mig att nå mitt mål till sommaren :)

Vad tränar du helst?




Kommentarer
Hinagiku

Älskar Wii <3 Har dock aldrig testat Wii fit, är det värt det? Det kostar ju en slant.

2011-03-22 @ 09:14:40
URL: http://hinagiku.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0