Nyss hemkommen

Gud vad trött jag är! Kom hem från Sams teater för en liten stund sedan, sjukt rolig var den! Eftersom han går på en pojkskola så var många utklädda till tjejer/kvinnor (så även min lilla Sam). Pjäsen handlade om påskharen och ja, fy vad jag skrattade. De är riktigt duktiga de här killarna alltså, vissa kom dock av sig ett par gånger, glömde repliker och så men, vad ska man förvänta sig av 8:a åringar?

Roligaste ikväll.. Tidigare så har min värdmamma berättat att det finns en snygg au pair kille som brukar vara på skolan och hämta upp "sina" barn. Jag har dock aldrig sett honom, men ikväll, ikväll såg jag honom! Direkt när jag såg honom tänkte jag för mig själv, att det måste vara honom hon menar. Han var snygg (dock inte super-jagvilldösåsnygg-het), lång som FAN och ung. Min värdmamma pratade med någon som måste ha varit hans värdpappa då, och sen när vi satt inne i salen så började min värdpappa peta på mig och viska "det är han, det är han i grön tröja" samtidigt som han pekade på killen. Min värdmamma sa då, "ja jag kunde inte berätta för dig innan, för han stod ju där men det är han!!!". Sedan började pjäsen och jag såg honom snegla bak ett par gånger (måste tilläggas, att vi två var nog de enda mellan 15 och 30 år gamla).. När den var slut så frågade min värdmamma mig direkt, "vad tyckte du? visst är han snygg?" hahahaha. Så jävla sjuka, de försöker para ihop mig med deras kompisars au pair. Gotta love them!




Kommentarer
Mariah

jag har gjort klart headern nu så du kan hämta den här: http://idontlikeyouinthatway.blogg.se/images/2011/header_136793155.jpg



Hoppas du gillar den =)

2011-03-09 @ 23:30:42
♥ESSEY♥

HAHA hur är jag en wannabe kissie? ;)

2011-03-10 @ 07:41:29
URL: http://esseys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0