rugby och bb

Hej där!
Igår slocknade jag runt 2 minuter efter att jag uppdaterade senaste inlägget. Dödstrött var jag! Idag ska jag gå på Rugby match, ska kolla när Sam spelar med sin skola. Min värdpappa jobbar hemifrån idag så han och jag ska köra dit tillsammans senare, tror det är vid 2-tiden. Kan ju bli roligt! Kommer att ta bilder och så, så ni också kan få se hur det ser ut när man spelar rugby, för er som inte vet!

Idag är det stora "svara på frågor" dagen, så har ni någon fråga så passa på nu, annars får ni vänta tills nästa fredag!

Nu ska jag kolla på gårdagens Big Brother. Såg på aftonbladet att Sanna och Rodney hade förlovat sig, men vem i helvete vill förlova sig med honom? Äckligaste människan i BBs historia! Hon är äcklig nu hon med. Fyfarao!




Kommentarer
sandra

Hur länge tror du att du kommer bli kvar i England och har man något sorts kontrakt med föräldrarna om hur länge man ska vara där hos dem eller är det lite upp till en själv? Är du sugen på att komma tillbaka till Sverige sen isåfall?



/sandra

2011-03-04 @ 17:51:24
sandra

Har precis börjat läsa din blogg, vore kul med mer bilder liksom runt din omgivning, om så bara påväg ut eller på en gata osv . . jätte kul för oss men kanske mindre kul för dig som ser det varje dag haha,=)

2011-03-04 @ 17:52:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0