sjukt lyckad kväll!

Hade riktigt roligt igår, har nog inte skrattat och haft så kul på flera månader! Ramlade in runt 8 tiden imorse, bevis på att man röjde rejält! Började hos Gisela, sen vidare till Barcadia där de hade happy hour och £1 drinkar (yaaay!), efter det drog vi till en apstor fet klubb som ligger mitt i Kingston som jag aldrig någonsin sett förut haha, minns dock inte namnet på den, men fyyyyfaaaan, bästa klubben i London! Musiken, människorna, grabbarna, ja allting var helt underbart! Sedan en efterfest i en takvåning och en romantisk promenad hem. Hemskt lyckat!


Nu, vila upp mig lite för ikväll kör vi igen! Det blir inte Brighton ikväll, utan det tar vi nästa helg. Har förresten lyckats avboka och få pengarna tillbaka för musikalbiljetterna jag köpte inför nästa helg men som jag inte längre vill/ska gå på, puuh. Nu kan jag andas ut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0