Söndag

Skulle egentligen dragit in till Camden med Sofia idag, men inatt har jag vaknat minst 1 gång i timmen med magsmärtor och kräkvarningnar (tack och lov spydde jag aldrig), så vid halv 8 imorse fick jag lämna återbud. Riktigt tråkigt, såg framemot att spendera en dag med Sofia innan hon åker hem till Sverige :( Men vi ska ses i veckan istället! :) Nu mår jag bättre efter 4 timmars sömn och ska snart in och ta ett bad. Tror det blir till att åka till Richmond idag, har fortfarande inte varit där ännu och de säger att det är den finaste stadsdelen i London (vilket jag inte tror på, för jag vet att det är Soho som innehar den titeln!), dessutom ligger det nära Kingston, så om jag mår dåligt igen kan jag bara ta bussen hem snabbt. Blir lunch och lite annat trevligt med Gisela och Rachel iallafall, mina solstrålar som verkligen försöker få mig på glatt humör alltid, speciellt nu när de märker att jag varit lite nere senaste veckan.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0