that's what friends are for

Fick mig världens surprise idag när jag kom ner på nedanvåningen. Såg att det låg ett stort kuvert innanför dörren med mitt namn på! På baksidan såg jag adressen hem till min älskade Milla = HON HADE SKICKAT PAKET TILL MIG :) Vad fanns i det då? Jo det här:


1 paket bearnaisesås, 6 dip, ett fint brev och första säsongen av the big bang theory!!


Världens bästa vän är du Milla! Sååååå glad blev jag att jag t.o.m. började gråta <3 Svarade på hennes brev och gick och postade det DIREKT!


Kommentarer
sanddra

Hej! Hittade nyss till din blogg, gud vad kul med en blogg från England, vill väldigt gärna åka diiit snart, hört så mycket bra om london osv.. Hoppas du uppdaterar mycket och många bilder! vad tycker du om killarna där? någon du träffat? kram

2011-03-02 @ 20:35:36
Milla

Du är för söt gumman! Allt för dig :)

Älskar dig PussPuss

2011-03-03 @ 19:55:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0