Veckans läsarfrågor!

Postat av: klara
Vart kan man köpa conversesen med amerikanska flaggan på?
Kram :D

Svar:
Jag har inte hittat någon affär som säljer dessa skor, men jag vet att man kan köpa dem via ebay (oanvända såklart).

Postat av: SANNA
Vilka kändisar har du sett? :)

Svar:

Hittills, Micha Barton och Hiro från Heores


Postat av: Sofia
Vart kan man köpa bikinin på bilden? :) Jätte bra blogg! :D

Svar:
Samma svar här som på conversen, det är ebay som gäller! De säljs från en nätbutik som finns inne på ebay, så de är 100 % oanvända och oöppnade!


Postat av: Annika
Jag och min klass får resa till London i augusti! :D Det kommer bli så kul! :) Har du några tips vad man göra i London, förutom Big Ben, London Eye och Madamme Tussauds? :)

Svar:

Åk till Camden, Notting Hill och Soho om du vill se det riktiga London! Musikaler finns det gott om också! Ni bör dessutom ta er till Tower Bridge, den är helt fantastisk! För att komma dit tar ni tuben till London Bridge (Northern eller Jubilee line) och sen går ni ca 5 minuter längs floden och så ser ni den!




Det har tagit mig nästan 30 minuter att skriva detta inlägg. Mår piss just nu, har feber, ont i hela kroppen, öronen ringer och ögonen + näsan rinner. Det är ju lätt ingen bakfylla, utan snarare en fin förkylning som kommit lagom till helgen.. Vi hörs igen när jag mår bättre.


Kommentarer
Amanda

Tjenixen :)

Först och främst vill jag bara säga att jag verkligen älskar din blogg! Ser alltid fram emot nya inlägg från dig.

Nu undrar jag om du kan hjälpa mig..? Tar studenten i juni och tänker åka iväg som au pair till England, men vad ska jag tänka på när jag fått kontakt med en familj? Vad ska jag fråga familjen? När jag väl bestämt mig för att åka till en familj, vad ska jag packa ner i resväskan? Har du någon bra packlista? Det sista jag undrar är vad man kan köpa för presenter till sin värdfamilj?



Tack på förhand! :)

Kramar

2011-03-26 @ 21:56:10
URL: http://amandalemland.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0