barnvaktar

Mina värdföräldrar har åkt norrut för att gå på bröllop, vilket innebär att jag jobbar fram till söndag kväll. Dock blir det inte mycket jobb då Sam just nu är på cricket match och ska på kalas direkt efter. Klockan 2 ska jag köra Hannah på kalas (med Alice i underlandet tema, hon ska va "the red queen"). Jag är ledig fram till klockan 5 och imorgon kommer deras farmor och farfar hit runt 10.00 för att umgås med barnen hela dagen! Inte mycket jobb alltså, och vad får jag för besväret? Flygbiljetter hem till Sverige!!!! Älskar mina värdföräldrar <3




Kommentarer
Frida

Åh vad kul det låter :) Vad skönt för dig att du hittat så bra familj!

2011-05-07 @ 13:19:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0