Kick it in the backseat

Idag var det min uppgift att väcka barnen och ta dem till skolan, mina båda värdföräldrar lämnade nämligen huset redan vid halv imorse. Upp kom barnen men strax efter kom Sam ner gråtandes och sa att han inte mådde bra, så han fick stanna hemma från skolan idag. Medan jag körde Hannah till skolan och Sams kompis Sam (vart tvungen att köra honom eftersom att det var min dag), så lämnade jag av min Sam till hans mormor. När jag hämtade upp honom 40 minuter senare så var han hur pigg och kry som helst och det har han varit sedan dess.. Ungjävel :P Fast, det kan vara skönt för honom att bara slappa en dag, de har så strikt skola här! Dessutom spelar han bara datorspel just nu och har gjort det hela dagen. Nu ska jag trycka i honom och mig lite lunch, pizza! Bra sjukmat!



Sam i vintras, med mongo min!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0