Q/A



Postat av: emilia
Har du fått ligga mycket i england? ;D haha

Känns som en sådär halvseriös fråga, så du får ett halvseriöst svar, jag ligger varje kväll - i min säng och sover


Postat av: tessan
Har du någon pojkvän?

Jag dejtar, men har ingen pojkvän


Postat av: Amanda
Vilka är de bästa klubbarna och pubarna i london?

Det finns ju hur många som helst, men mina favoriter finns här i Kingston.
Bästa klubb - Amagi
Bästa pub - Kingston Mill


Postat av: Anonym
Vad är det roligaste som hänt dig i england? ;)

Att jag träffat så många nya underbara människor! Och när jag fick se en mans penis under hans kilt. Det kul, han var från Skottland!


Postat av: Anonym
Vilka bloggar läser du? :)

Storbloggarna jag följer är Egoina, Foki & Kenza, annars läser jag mina vänners bloggar och gossips.se, får inte glömma att nämna bigbrotherblogg.se !


Postat av: Milla

Hej, När ska du flytta hem till din bästa vän??? <3

Hej fina bästa vän! Det vet du att jag inte kan svara på, snyft. Men jag kommer antagligen hemom en sväng nu i Maj! <3


Postat av: Alva
Hur länge ska du stanna i London? :D

Jag har inget kontrakt på hur länge jag ska stanna hos familjen och eftersom att jag inte behöver visum så kan jag stanna här hur länge jag vill. Jag vill jobba kvar hos familjen fram till jul och efter det vill jag flytta ihop med ett par vänner här och leva ett riktigt liv med ett riktigt jobb.


Kommentarer
Frida

Fin blogg ^^

Anmäl dig gärna till dagens blogg ~

http://fridisi.blogg.se/2011/may/new-winner-och-en-ny-omgang.html#comment



2011-05-04 @ 19:54:06
URL: http://fridisi.blogg.se/
Anonym

HEJHEJ!

Skitsnygg blogg!



Är du sugen på lite billiga kläder? :) Har nämligen bloppis och säljer kläder rätt billigt! Ta gärna en titt och se om du hittar något du kanske vill ha! :) ¨



http://aliceolssonz.blogg.se/2011/april/bloppis.html

2011-05-04 @ 20:27:18
Alva

Tack för svaret! Jag flyttar till London i Augusti för att jobba som au-pair. Det vore kul att träffas någon gång kanske? Du verkar jättetrevlig! :D

2011-05-04 @ 20:41:35
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0