sjuk

Ja, jag har gått och blivit sjuk igen. Jag får skylla mig själv eftersom att jag går ut med alldeles för lite/tunna kläder och dessutom har alla rutorna nere i bilen när jag kör. Men fy fan vad jag har ont i halsen, örat och huvudet. Och inte nog det med, så har jag ju min tandköttsinflammation som bara blir värre trots att jag tar hand om det. Jobbigt..

Imorgon ska man upp i luften och flyga, inte det roligaste att göra när man redan har ett sånt otroligt tryck och en sådan smärta i örat. Men, när jag landar har jag min kära mamma där som kan pyssla om mig! Ska bli skönt att vara ledig i en vecka, kunna sova hur länge jag vill, slippa tänka på vad jag måste göra och bara vara.

Nej nu ska jag ta en till smärtstillande och sedan sätta igång och packa! Sweden tomorrow, wouhu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0