trött lördag

Nu är alla barn i säng, det var svårt att få Hannah & Alicia till att somna (eller, att gå och lägga sig rättare sagt, för sover gör de nog inte!). Pizza, godis, chips, popcorn och glass har jag tryckt i dem så det är inte så konstigt. Men nu, nu ärt det min tur att kränga mat, så pizza nästa för mig! Och jag ska lägga mig senast 00.00, eftersom att jag är så fruktansvärt trött och dessutom ska upp relativt tidigt imorgon. Barnens farmor och farfar kommer ju och hämtar dem vid 10.00, sedan drar jag iväg nångång på eftermiddagen och träffar Simon!









Mina älsklingar!


Kommentarer
Sanna

Är det du som tagit bilderna? Vilken bra kamera du har i så fall! Vilken otrolig skärpa =)

2011-05-10 @ 10:51:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0