tjat tjat tjat..

Okej, här kommer ett kort kort kort inlägg som meddelar att jag LOVAR att blogga inom de närmsta 2 dagarna när jag har tid. Kort uppdatering: Jag har 9 dagar kvar i London innan jag flyttar hem till kalla Malmö igen. Jag håller på att packa ner 1 år av mitt liv i EN resväska, vilket är en liten utmaning.. 32 par skor kommer nog inte att följa med mig hem.. men jag ska försöka spara så många jag kan :(

Vi hörs igen snart då, ska berätta ALLT om varför jag sade upp mig från jobb och bestämde mig för att flytta hem till Svarje igen!

Men bara om ni vill? Lämna en kommentar så jag vet! Annars är det bara bortkastad tid!
Puss


ps, jag slog mig lite förra helgen..



Kommentarer
tovis

SÅÅÅÅÅÅÅÅKKKLLLLLLLLLLAAARRRRTTT VIII VIIILLLLL!!!!

2011-11-07 @ 10:05:56
URL: http://mesolga.devote.se
Jamie

Fan sitter bänkad vid din blogg varje dag, så jag vill höra ALLT! :)

kram

2011-11-07 @ 10:19:03
Helen Holm

KLART du ska blogga tjejen du har talang....KRam

2011-11-08 @ 14:01:40
Anonym

såklart, jag bara måste höra varför du väljer att lämna London... jag ångrar mig varje dag!...

2011-11-24 @ 17:52:15
URL: http://elinslondon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0