puuuh vaaaarmt!

Hej pa er!

Jag tar just nu en liten 10 minuters paus fran solandet pa Giselas balkong! Hon ar hos lakaren och jag ligger och solar. Det ar stekhett ute, nagot jag ar inte ar van vid, svennebanan som man ar! Igar kvall hamtade Raquel upp mig fran tagstationen i Manresa, och oj oj oj som hon skrek haha, mitt lilla hjarta. Hon var sa glad och fick mig att kanna mig sa valkommen som det bara gar! Vi plus hennes pojkvan korde och handlade mat till honom och sedan korde jag och Raquel och hamtade upp Gisela fran universitetet och aven dar blev det skrik och kramar. Mina fina spanska amigas! Efter det akte vi ivag och kakade pa en mysig liten restaurang innan det var dags att aka hem. Sa fort jag blivit tilldelad ett rum hos Gisela sa slangde jag mig i sangen och slocknade inom 4 sekunder, hade ju bara sovit 3 timmar de senaste 2 dygnen. Idag vackte Gisela mig och jag dromde nog fortfarande nar jag blev vackt haha, hon sa, Sabriiiinaaa, wake up! Och jag svarade, si si señor.
Nu ska jag ut och steka igen innan Gisela kommer hem, ska forsoka fa mig med henne ut och ata nagot mumsigt. Maste ata paella, akta paella fran Spanien!
puss
dalig bild fran Giselas terass, man ser hela staden och det ar sa vackert!
ps. blev av med min riktiga kamera igar nar jag vandrade runt i Barcelona. Typiskt mig! Sa det far bli daliga iphone bilder istallet fran denna resa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0