nytt på bloggen

Jag har ändrat rubriken till bloggen samt informationstexten till höger, så att folk inte blir förvirrade längre. Jag måste göra om resten av designen senare, bl.a. headern, profilbilden och mina flaggor i menyn, nu ska det bli amerikanskt!

Jag jobbar 10 dag i sträck och är bara inne på dag 4 än så länge, därför blir bloggen väldigt lidande, tyvärr. Efter dessa 10 dagar har jag bara en dag ledig innan det är dags att gå på i 6 dagar igen, men vet ni vad? Efter de 6 dagarna har jag en härlig semester på tre dagar och då ska jag resa till London, mitt älskade London! <3 saknar att bo där men lönen i Sverige är 3 ggr bättre så jag vill inte dit och jobba igen, inte på länge iallafall!

ps. Träffade en bloggläsare i helgen, alltis kul ;). Hej Felicia! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0