30 dagar med personliga sanningar


♥ Dag 16 – Min första kyss.

Jag minns inte min första kyss speciellt väl faktiskt, var väl nångång när man var 10 och lekte ryska posten kanske. Tänkte istället skriva om min bästa kyss!

År 2006 när jag var 17 år gammal så åkte jag till Bulgarien med två av mina vänner. Där träffade jag killen som jag fortfarande tror kunde blivit mannen jag skulle gifta mig med (om vi inte hade bott så långt från varandra i Sverige). Vi var som ett par där borta i en veckas tid och fortsatte prata när vi var hemma igen. Ett par månader senare så hade vi en reunion med alla vi hade träffat där och självklart kom han dit med sin kompis han hade åkt med tidigare på sommaren. Tråkigt nog kom den dagen då vi alla skulle åka hem från vår reunion igen och då fick jag mig en äkta hollywood-kyss! Jag minns att jag stod och väntade på att han skulle krama hejdå till alla och självklart tog han mig sist. Han kramade mig och sen svischade han mig bakåt och gav mig en lång kyss. Tror aldrig någonsin jag känt "att tiden stannat" på det sättet som det gjorde då. Helt klart min bästa kyss någonsin!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0