30 dagar med personliga sanningar

♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

Jag har haft många favoritfödelsedagar genom åren. 18 år var nog roligast och skönast att fylla, eftersom det är så speciellt. Annars var nog min 10e födelsedag roligast tror jag. Jag hade ett kalas hos mamma och ett hos pappa. Hos mamma hyrde vi lokalen på gården och jag hade mitt första "party", med dans och roligheter. Hos pappa var det mer kalas och vi alla lekte massa lekar som bl.a. "Så ska det låta". Pappa gjorde ett eget till oss och han spelade låtarna vi skulle sjunga. Fina pappa hittade alltid på saker som hade med musik att göra :) Det var även när jag fyllde 10 år som jag fick min första gitarr :)

Vilken ålder tyckte ni var roligast att fylla?


åh just ja.. jag har varit så fokuserad på julen och resan hem till sverige och så, så jag har helt glömt bort att jag fyller 22 år om 24 dagar!



Kommentarer
Therese

Min favoritfödelsedag var 18 som jag fyllde iår. Fyllde under ett lov så jag blev firad tre dagar i rad av vänner och släkt det var skitkul :D

2010-12-09 @ 22:05:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0