a piece of hair in my pizza!

Tjenis bloggen.

Jag somnade om tidigare idag och min värdmamma väckte mig vid 10 och frågade om jag ville med och hämta Hannah + hennes två kompisar och sedan lunch med dem och Hannahs moster, hennes man och deras lilla bebis. Visst ville jag det! Så iväg for vi till Wimbledon, hämtade tjejerna på deras exam som hade gått bra (enligt dem själva, skolan har bara 4 platser så vi får se om de kommer in). Sedan drog vi till Pizza Express och käkade god lunch! När jag hade ätit halva min pizza såg jag att det var ett hårstrå inbakat i pizzakanten, eeeeewwww.. Lämnade tillbaka den och fick en ny, åt lite av den bara och gav sedan resten till min värdpappa när vi kom hem. Nu är vi hemma och flickorna kollar på film, min film faktiskt, Mathilda. Ni vet lilltjejen som trollar och har sig? Mycket rolig film! Sally (min värdmamma) håller på att fixa ett bankkonto åt mig så jag slipper få min lön cash varje vecka. Vi ska även fixa en mobil åt mig så vi håller på med det nu :) Iphone 4, hoppas jag på, annars en blackberry :) men vi får välla se!

Nu ska jag fixa lite och sedan kommer dagens personliga sanning upp!




Kommentarer
tovis

men blääääääää!

2010-12-01 @ 21:02:26
URL: http://mesolga.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0