svar på kommentar:

Postat av: Lina

Hej ska välja till gymnasiet nu, och har funderat lite på turism. Jag undrar om det är enkelt att få jobb inom den branchen efter 3 år på gymnasiet?

Tack på förhand :D

 

Hej Lina!
Jadu, jag har inte jobbat med något inom turism ännu och jag tog studenten 2008.. Men å andra sidan har jag inte sökt SÅ mycket jobb, kanske ett 10 tal inom turism och jag har inte fått nån av dem, alla var på resebyråer och utomlands. Men jag har jobbat med massa annat kul, så har inte känt för att söka massa heller. Hoppas detta hjälpte dig dock. Och jag tycker INTE du ska välja turism haha, för JAG tyckte det var sååå tråkigt. Men, alla är vi ju olika :)

 

Kram!



Kommentarer
Lina

Haha, okej, tack :D

2010-12-12 @ 20:08:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0