en hel del frågor

Ni var bra på att fråga mig saker, här kommer era svar :)




När började du använda smink? Typ på skolan :P

- Jag tror jag började sminka mig när jag var i 13 års åldern
dock har jag aldrig varit en tjej som sminkar mig varje dag!

Vem skulle du helst va för en dag?

- Om jag fick välja vem som helst.. då hade jag valt att vara Sienna Miller.
Anledningen? Hon är tillsammans med världens snyggaste Jude Law :)

Hur gammal är du ?
- Jag är 21 år gammal

Har du nån kille ? :)

- Nej det har jag inte, det är sommar haha :)

I vilken affär handlar du helst kläder? :)

- Nu är jag en sån tråkis som beställer allt via internet
men är jag ute och shoppar handlar jag helst på New Yorker,
Weekday, H&M eller Gina Tricot

Vad var det som fick dig att börja blogga?
- Jag började blogga redan på Lunarstorm för 100 år sen
och då var väl anledningen för att skryta och ljuga om hur cool man var haha.

Vad betyder mode för dig?

- Mode i sig själv är något jag bara tycker är kul.
Jag älskar kläder, smycken och shopping överhuvudtaget!

Vilken är din favoritblogg?
- Jag har ett par favoritbloggar, de jag gillar bäst är
Ana Gina, Gossips.se, Kenzas och Fokis :)

Vilket modemärke gillar du bäst ?:)
- Jag gillar Balenciaga och Miu Miu bäst när det gäller väskor.
Christian Louboutin och Converse (vilken blandning, jag vet!) när det gäller skor
DKNY eller Gucci som parfymer
och när det gäller kläder måste jag nog säga att Elise Ryans
och Betsey Johnsons klänningar är bäst :)

om du fick byta liv med någon för en dag,
vem skulle det vara och varför? :)

- Jag skulle vela byta liv med Bin Ladin för att se var han gömmer sig
dagen efter det skulle jag tipsa FBI och bli rik av hittelönen!

Vad tycker du om för musik?
Vilken är din favoritartist eller ditt favoritband?
Och vilken låt är din favorit låt som dem/den har gjort?

- Jag tycker om all sorts musik! Rnb, schlager, hiphop, disco, alternativ, rock osv.
Min favorit artist är Lady Gaga, för hon är alltid lika grym!
Mitt favoritband är Kings of Leon och Band of Horses.
Favoritlåtar med dem är:
Lady Gaga - Bad Romance & Speechless
Kings of Leon - Sex on fire & Revelry
Band of horses - The Funeral

Favoritfärg? :D

- Min favoritfärg är grå :)

Om du var ett djur, vilket skulle du vara?
- En apa, för dem är så söta :)
Men jag hade säkert blivit en ollonborre eller något annat äckligt

Har du någon udda talang/eller bara talang? :)
- Hm.. Jag kan inte påstå att jag har någon udda talang direkt
men om man kan räkna spela gitarr som talang så tar jag det.
Och så har jag jäääääkligt bra lokalsinne och hittar överallt!

Hur har du det i skolan ? :)
- Jag går inte i skolan, jag tog studenten år 2008!

Vad har du i din väska ?
- Tuggummi, tabletter, cigaretter, mobil, försvarets hudsalva och en vattenflaska!

Vad för typ av människa är du?
Den glade, den som ej har gränser, clownen som älskar att få andra
att skratta och göra bort sig, den blyge eller aggressive?

- Jag är den glada typen som får folk att skratta haha :)

Vad har du för drömmar?
-Jag drömmer om att få ett riktigt bra jobb, ett drömjobb helt enkelt.
Att vara ekonomiskt oberoende, och att besöka Bora Bora.

Vad ville du bli när du var liten?
- När jag var liten ville jag (förutom att bli kung) bli journalist.

Vilket är ditt favoritplagg?(:
- Utan tvekan, någon av mina Adidas Hoodies.
De funkar alltid och är så mysiga :)
Hur länge har du bloggat? :)
- Sammanlagt  har jag bloggat i ungefär.. 7 år?
Men då räknar jag med min coola blogg på Lunarstorm.
Jag började blogga "seriöst" för ungefär 1,5 år sedan.
Använder du string?
- Haha, vad är det för sjuk fråga?


Kommentarer
Sagha

följer dig med:P

2010-07-23 @ 01:52:13
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/
Sagha

nä fu måste inte ha det för att jag ska kunna lägga till dig så nu vare ju du som ljög

2010-07-23 @ 01:54:22
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/
Sagha

man måste inte ha en knapp om du går in på bloglovin.com och söker på din blogg så får du se

2010-07-23 @ 01:56:15
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/
G

Tack för svaren :-)

2010-07-23 @ 01:58:36
URL: http://gurudas.se/blogg
Sagha

Okej ja:P

2010-07-23 @ 02:04:25
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/
G

jag härmar dig med en sån frågestund, men veti fan om någon skriver :-)



Eeeehhh

2010-07-23 @ 02:05:00
URL: http://gurudas.se/blogg
m

hmm har jag missat något? Eller är du bi?

2010-07-24 @ 00:20:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0