nytt

så, nu har jag tagit bilder på det som kom hem i paketet och på det jag köpt på senaste tiden.så, nu har jag tagit bilder på det som kom hem i paketet och på det jag köpt på senaste tiden.

(haha jag började skriva detta inlägg vid 12 tiden inatt och först nu publicerar jag det. Milla ringde mitt i allt och frågade om jag ville ut, så vi drog till Oxie en sväng och träffade S och hans vän. Jag ville ha en redbull så S öppnade upp Film Giganten för oss (hans familj äger affären) så vi kunde få lite redbull. Dom hade asmånga filmer de sålde ut skitbilligt och jag fick ta hur många jag ville haha, jag tog 3, eller egentligen 4 men vi hittade inte skivan till den. Så jag kom hem med Upp, Morgan Pålsson och The Dark Knight. Tack tack!)


Nu till sakerna jag köpt..


2 klänningar, fick skicka tillbaka en annan som var skitstor, så beställde dem i mindre storlekar denna gång :)


Linne i oversize


Nytt skal till mobilen


Världens mysigaste kofta!


Denna klänningen hade jag tänkt köpa, men så hade Milla en likadan
som hon inte ville ha, så jag fick hennes :) Kanske har den på midsommar :)



Jättebra neccessär där jag får plats med ALLT mitt smink (innan fick jag ha två olika sminkväskor).
Jag gillar att det är så bra uppdelat i den också. :)


Det var nog allt.. Eller ja, jag köpte nya påslakan och en liten buddha figur som står i mitt fönster också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0