ren och fin

Filmen var verkligen bra, tyckte den var skitrolig även om sista kvarten var sådär och man bara väntade på att filmen skulle sluta. Milla fick skrattattacker ett par gånger under filmen och jag skrattade nog mer åt henne än själva filmen ibland haha, sötnos! Innan bion åt vi middag på Pizza Hut, mumsigt men jävligt mättande även om pizzorna ser så jävla små ut när man får in dem haha. Efter filmen åkte vi iallafall hem, jag slängde mig i badet direkt och körde rubbet. Skrubbade, peelade, filade och allt man gör. Använde mitt nya schampoo och balsam idag med, Syoss! Tänkte först köpa tresemme som vanligt men i sista sekund så ångrade jag mig och tänkte, varför inte prova något nytt? Luktar gott gör det iallafall :) Efteråt blev det en ansiktsmask så  nu är hela fejset mjukt och lent. Fixade ögonbrynen och sånt tråkigt också. Så nu är jag ren och fin och känner mig alldeles ny! :)

Men nu är det slut på datorn för nu blir det mys (<3) :) Imorgon kanske jag ska pierca mig, får se om jag vågar bara.. aaah! Länge sen jag hade piercing nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0