sommar

Åh jag älskar att det är sommar! Sol och värme, åh :)

I 2 dagar har jag varit hos Milla, sovit över och haft mysigt! Vi har varit på bio (asrolig var filmen), ute och ätit, kört runt på äventyr osv. Idag har vi mest sovit typ.. Eller, vi vaknade båda vid 08.15 för att köra iväg Millas bil på lagning (vindrutan var paj). Så först körde vi hem till Jessica, jag tog Jessicas bil och körde efter Milla till Arlöv, letade som idioter efter firman och sen såg vi att den var precis framför oss haha. Efter det körde jag hem oss till Milla igen och hon slängde sig i sängen och jag slängde mig på soffan och sen sov vi.. länge! 15.15 vaknade jag, väckte Milla och vi klädde på oss igen för att köra och hämta bilen som skulle va klar vid halv 3. Så då var det dags att köra till Arlöv IGEN, och tro det eller ej men jag kom ihåg vägen utan GPS :) Efter det var det bara att ta vars en bil och köra tillbaka till Malmö igen, hamnade i världens jävla bilkö på motorvägen! Tillslut kom vi fram, lämnade Jessicas bil, körde inom Jessicas jobb och sen körde Milla mig hem. Nu ska jag äta och duscha och sen ska jag iväg och hämta ut mitt paket från H&M med mina nya sommarkläder och bikinisar :) Jag är så glad att jag får dem nu för på fredag ska jag, Milla, Jessica och Sandra köra till Hästveda (KOLLO!!!!!) och steka och bada hela dagen och efteråt ska vi inom Barnens By där alla stugorna ligger och få massa nostalgi känslor från våra år på Kollo och våra fotbollsläger :)

Aaah nu måste jag duscha jag är så jäkla varm! Puss


Kommentarer
Milla

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeej, Hästveda!!! :D

2010-06-08 @ 23:09:26
SANDRA

jaaaaaaaaaa :D

2010-06-09 @ 13:04:03
URL: http://sandrakoracevicc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0