and I can not text you with the drink in my hand

Det var en minst sagt intressant kväll på jobb idag. Efter att jag spelat i ungefär 30 minuter kom det in ett gäng killar, de var väl runt 10-15 stycken. De satte sig vid ett av de stora borden som är mitt framför dansgolvet/DJ båset och en av killarna fick efter en stund syn på mig och pekade (tyckte väl det var skitkul med en tjej som DJ). Han samlade ihop de andra grabbarna och jag såg att de planerade någonting. "Fan" tänkte jag och blev irriterad att jag hade glömt ta med min walkie talkie (som vanligt) och sen såg jag hur 4 av dem radade upp sig på dansgolvet framför mig, med ryggen mot mig och började knäppa upp sina byxor. Jag satte igång rökmaskinen snabbt som fan för jag insåg vad som var på väg att hända, och självklart kom det, dem moonade mig!! Jävla killar haha. Det roliga var att min chef såg det och hon och vakten kom dit och slängde bort dem. Egentligen skulle de bli utslängda från hela stället men på nåt sätt fick dem vara kvar, om de höll sig till bistro delen (där det finns bar, pokerbord och  massa annat). Nån timme senare kommer en av killarna fram till mig i båset igen och ber om ursäkt. Jag sa att det var lugnt och bara skrattade åt honom, så jävla farligt tyckte jag ju faktiskt inte att det var. Efter att alla hade bett mig om ursäkt så var de välkomna att dansa igen haha. Dock så blev både jag och min chef trötta på dem så den sista halvtimmen spelade jag BARA tryckare så att de skulle ha tråkigt och gå hem, eftersom de var de sista gästerna. 30 minuter tidigare slutade jag och det kändes bra! Nu ska jag alldeles strax lägga mig och sova, för jag är så trött att jag ser i kors typ! Ändå har jag sovit hela dagen. Imorgon är det fredag och vi alla vet vad det betyder.. hell yes! FEST! Jobb igen på lördag så vi måste ta vara på fredagen alltså :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0