Tråkmånsar!

Ni kommenterar ju knappt! Men ni är mååånga som läser! Dålig stil :(

Sitter just nu i tv-rummet med Piers och kollar på POP, en barnkanal som visar olika serier typ. Rätt kul faktiskt! Försöker locka med honom till mataffären men han vill inte gå ut. Jag vill dit och handla hem lite gott som man kan äta idag, typ frallor och frukt och MOZARELLA OST!!! fatta vilka cravings jag har för mozarella ost dessa dagarna. Så jävla gott är det! Har redan ätit upp ett paket denna veckan haha, mozarella med pesto på en rostad macka = lyxfrulle!

Nej nu ska jag locka med mig grabben.. Får väl köpa godis åt honom eller nåt.






Kommentarer
Malins mamma Helen

Hej på dej, nu har jag hittat hit igen...Blir så glad för din skulle att du har kommit iväg. Hoppas att du har börjat komma in u rutinerna...Ha det bäst o fortsätt blogga på sncäkan. Kram fr Anderslöv

2010-10-26 @ 13:35:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0