demografi, nativitet, mortalitet, migration osv osv..

Jag är helt slut i huvudet efter 3,5 intensivt pluggande. Jag lyckades iallafall bli klar med de två uppgifterna som skulle vara inlämnade. Den ena handlade om olika parti i Sverige, typ. Och den senaste om vetenskap som studerar befolkningsutvecklig. Nu är det slut på tråkiga ord och uppgifter och istället fokuserar vi på att jag fått hem paketen från Nelly! Tråkigt nog var det bara mina 2 t-shirts som passade. Klänningarna var helt konstiga, kjolen (som jag inte tog med på bild) motsvarade inte alls vad jag hade tänkt mig och skorna, mina älskade skor passade inte. Kängorna var för små och pumpsen var för stora.. Så, ska beställa nya i rätt storlek.

Nu vill jag handla godis, det är jag värd efter en hel helgs jobbande och plugg.


Kommentarer
Maria

Vad är det du pluggar? :)

2010-09-05 @ 22:01:10
URL: http://zeetras.blogg.se/
ifranks

sv. jag skrev inlägget den 15e, din fråga var ställd den 16e. Jag ska svara så fort jag har tid :) Lovar. Men gör som jag gjorde annars, sök på google (menyn under headern) KRAM!!!

2010-09-17 @ 15:58:16
URL: http://ifranks.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0