Dream a dream, and what you see will be ..

Ni anar inte hur ont jag har i mina fingrar och händer just nu.. Har suttit och ritat/målat i stort sätt hela dagen. Fint blev det, men nu får jag lida lite. Ryggen har fått lite stryk den med efter att jag har suttit som en quasimodo när jag ritat.

Nej, om jag skulle avrunda kvällen med ett par avsnitt av TBBT. Bjuder er på ett par av de bästa klippen (enligt mig) från serien här (ja, de är rankade efter hur jävla roliga och bäst de är!):



1.  BAZINGA! Första gången jag såg det här, kissade jag ner mig själv!
(fanns endast med spansk sub där inbäddningen inte var inaktiverad)






2. I'm baaaack.. I'M BATMAN!!
Sheldon är hög på Valium <3
(DET FINNS INTE ETT ENDA KLIPP SOM MAN KAN BÄDDA IN!!! därför får ni länken, KLICKA!!)
http://www.youtube.com/watch?v=oQdpZV1yRhw&feature=related



3. Sheldon is the Flash!
Sheldon har druckit kaffe för första gången och blir riktigt speedad. Åh härliga klipp, älskar det <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0