min syster är en kämpe

Innan jag bäddar ner mig helt vill jag bara skriva av mig lite. Är så fruktansvärt arg, irriterad och ledsen idag, p.g.a. en del olika saker. Bl.a hur man kan behandla en människa så illa som min storasyster blir och har blivit behandlad. Det är nu ca 5 månader sedan min systers stora kärlek gick bort från oss, han lämnade en dotter (världens finaste systerdotter) efter sig. Till saken hör att hans familj nu vänder min syster ryggen helt, för att stötta ett ex till Daniel istället. En tjej han var tillsammans med i 1,5 månad, ett par månader innan han försvann. Saken är den, att alla, även hon själv, vet att hon bara var ett tröstpris när det var problem mellan min syster och honom, han var aldrig kär i henne. Hon tror det (hur man nu kan tro det när en person skriver 16 gånger i rad till en "LÄMNA MIG I FRED"). Hon manipulerar och ljuger sig till tröst och medlidande av hans familj. De väljer att välja henne framför sin svärdotter och sitt BARNBARN. Det är något jag inte kan förstå, något annat jag inte heller förstår är hur folk kan hålla med dessa människor och smutskasta min syster. Ah, jag blir galen! Hon förtjänar inte detta! Min syster är världens bästa tjej och en riktig kämpe som orkar gå igenom detta skit mitt i hennes stora sorg. Kim, du är bäst, glöm aldrig det! <3


Hur kan man välja bort dessa två underbara tjejer?
Ni vet inte vad ni förlorar..






Kommentarer
Kim

Love you Sis <3 du är underbar:)

2010-09-07 @ 23:18:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0