förbereder mig inför resan imorgon

Nu har jag snart packat klart! Jag sitter just nu och lägger in ny och fräsch musik på ipoden och iphonen haha, beroende av musik? Jadå! Jag hoppas bara inte jag har glömt att packa ner något hmm.. Hittills är det detta som har fått åka ner i mitt handbagage (vi reser endast med handbagage då vi bara är borta en weekend).


2 par leggings, underkläder, strumpbyxor, skärp, jumpsuit, pyamas, 3 linnen, hårborste, smink, parfym, deo, medicin, sminkborttagning, 2 kameror, mobil, ipod, laddare, adapter, plånbok, väska, vantar, flygbiljetterna, pass och det viktigaste av allt - ett paket chocolate chip cookies att mumsa på under tiden på flyget!


Har jag glömt något viktigt?


Jag har fortfarande ganska mycket plats kvar i väskan så jag funderar på ifall jag ska ta med mig mina kilklackar, eller helt enkelt bara köra på converse hela helgen? Dilemma. Tandborste packas iallafall också ner imorgon, men inte datorn. Kommer att tidsinställa några inlägg under helgen dock så att bloggen inte är helt död!



Kommentarer
S

tänk på att inte ha för mkt vätska i väskan bara :) ha det underbart! :D

2011-02-17 @ 15:20:33
URL: http://sandrawettersten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0