IRRITERAD TILL TUSEN!!!

Okej, traskade nyss iväg till affären där min mobil varit på lagning, bara för att få höra att de inte har lagat den!! Tydligen är han som reparerar telefoner på sjukhus så han har inte kunnat laga den (obvious), sååååå jävla irriterande bara! Trodde att jag äntligen kunde få min mobil fixad till ett rimligt pris! Istället får jag nu hitta en annan affär, vet en inne i Kingston men han tar 10 pund mer än vad denna killen gjorde. Finns en annan affär precis här vid mig också, men då måste jag vänta till klockan 16.00 innan "ingenjören" kommer. Årh, kan någon fixa min jävla mobil nån gång :(




Mongo, kan inte sätta i ett sim kort, eftersom jag inte har en simkortsläsare :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0