shopping

Kom nyss hem från Kingston efter att ha shoppat i ett par timmar. Det började först med ett tråkigt besök på banken, var tvungen att ansöka om ett bankkonto IGEN efter att de slarvat bort min förra ansökan. Denna gång fattades jag ett brev från min värdmamma som understryker att jag bor hos dem. Så på måndag ska jag dit igen, lämna in brev + ansökan och sedan behöver jag inte vänta på att få ett konto utan de kommer att öppna ett åt mig direkt (man brukar få vänta en vecka annars, jag väntade 4 veckor innan jag gick och frågade varför jag inte fått något..), VIP. Sedan blev det Primark, där jag införskaffade en väska, strumpbyxor osv. Sedan skulle jag möta upp min värdmamma utanför Bentalls, jag smet in på Jane Norman först och där hittade jag en klänning jag kikat på förut, men i min rätta storlek, så den köpte jag. Den var dessutom på rejäl rea, det gillas! Efteråt mötte jag min värdmamma för att åka hem, men då kom hon på att inte köpt en jacka som hon skulle, så vi gick och letade efter en åt henne. Hon ville ha en jeansjacka, så jag tog med henne in på H&M, där hon hittade en jättefin. Jag fyndade en söt topp till sommaren på rean. Efter detta var vi nöjda och körde och hämtade Hannah på skolan. Nu sitter jag och Hannah i min säng, jag med datorn och hon med hennes ipod touch och spelar spel. Sally är och hämtar Sam och ikväll ska jag vara barnvakt.

Nu måste jag ner och äta något, dör snart så hungrig jag är alltså. Sen ska jag gå bort till affären och handla hem något gott till ikväll. Det blir ingen dippa, för alla mina är slut, buhu.


Bilder på shoppingen kommer så fort jag hittar en kniv att bända upp min kamera lucka med..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0