En dag i London

Godmorgon!

Igår var jag barnvakt hela dagen och sååå trött när kvällen kom. Spenderade dagen med Hannah såklart och Tova. Vi körde till Sutton och handlade massa bra saker inför vår maskeradfest bl.a. När jag slutade jobba vid 7 tiden så drog jag och Tova hem till henne där vi satt och yrade med hennes värdpappa mr hot guy (haha). Ja, dagen bestod inte av så hemskt mycket mer faktiskt. Imorse vaknade jag vid 7, klev upp, väckte Sam som gick upp direkt som vanligt medan Hannah låg i sin säng och skrek "GOOO, GOOO" haha. Hon är som en tonåring alltså, det går INTE att få upp henne på morgonen och hon blir jättearg på mig när jag väcker henne, but what to do..

Sally (värdmamma) är ledig idag, men är just nu hos tandläkaren, men blir väl till att hänga litta med henne senare under dagen, kaaanske blir det IKEA idag? Hon har sagt att vi ska dit i typ 1,5 månad nu haha. Vi får väl se :) Jag stressar inte med nya möbler till rummet, det är mest köttbullarna jag är ute efter..

Hörs sen, nu blir det powernap!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0