it's like I never left

God it feels good to be home..

Landade vid 22 tiden (UK time) igår kväll, min kära värdmamma hämtade upp mig, men jag lyckades gå förbi henne utan att vi märkte det inne på flygplatsen, så vi stod ett tag och väntade på varandra på helt olika platser haha. Runt 23.00 tiden var jag hemma i huset och Gud, det känns som att jag aldrig åkt här ifrån. Fick mig en god natts sömn i min kära säng och vaknade klockan 08.00. Gick och kollade in i Sams rum och där satt Hannah på golvet och försökte få upp honom. Min lilla apa, hon kastade sig på mig och sedan gick vi ner och spelade Super Mario haha, direkt liksom. Hon skulle visa mig allt hon kunde i spelet och när Sam kom ner efter 10 minuter så fick han ta över mig, så nu spelar dem lite Wii och jag sitter här och skulle mest bara uppdatera mig. Idag jobbar jag hel-dag eftersom att barnen fortfarande har lov, så vi får se vad vi hittar på :) Ligger en 20-pundare nere i köket som vi kan använda ifall vi vill bowla eller gå på bio eller liknande, vi får se helt enkelt vad vi gör :)

Hoppas att ni har det bra där hemma, vi hörs senare idag igen! Puuusss



mitt lilla hjärta (Hannah är tjejen i mitten)


Kommentarer
Anonym

Åh vilken sötis, lika god som en cupcakes....<3<3<3

2011-01-06 @ 16:13:22
halmstadfrida

Men shiit, vad söt hon är :OO :D <3

2011-01-07 @ 13:16:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0