trött och nervös

God kväll!

Sitter just nu nere i TV rummet med mina värdföräldrar, alla sitter vid vars en dator haha, datornördar! Jag är nervös i kroppen, jag tror att min mobil kommer bli stulen! Jag lämnade in den på lagning i måndags, de skulle ringa när den var klar, men jag kom nyss på att jag inte tog något kvitto.. Här i England är man dum om man lämnar in en mobil utan försäkring hos återförsäljaren, alla lämnar in dem i någon av de 100 tals små butiker som finns här som reparerar mobiler, datorer osv. Den jag lämnat in hos är dock en affär som endast fokuserar sig på reparation, så det är inte en liten kiosk där de säljer allt möjligt haha. Ska gå dit imorgon och se hur det går för min mobil samt fråga om jag kan få kvitto på den, så de inte kan stjäla den.. Får se vad de säger, kanske säger dem "du har inte lämnat in någon mobil här" och då har jag förlorat min älskade telefon. Händer detta så kommer jag börja gråta i affären, jag lovar! Eller så hotar jag att skicka svenska maffian på dem! Usch.. håll era tummar att det löser sig!

Nu ska jag hoppa i bingen, är sinnessjukt trött! Hörs imorgon, då ska jag babysitta på kvällen hos en familj jag aldrig träffat haha.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0