wonderful breakfast

Jag äter aldrig frukost med familjen på morgonen, för jag kan inte äta direkt när jag vaknat. Istället äter jag när jag kommit hem efter att ha lämnat barnen på skolan! Då är jag oftast så pigg att jag kan äta något varmt. Idag blev det omelett (som varje dag denna veckan), och det är så himla gott!!! Bara kolla på bilden nedan, visst vattnas det i munnen? Nej, min svamp/paprika/ost-fyllda omelett slår de flesta frukostarna jag har ätit, muuuuuuums! Ett glas juice till det och frukosten är komplett!





Kommentarer
sarastille

Hej! Just nu har jag en Dagens blogg-tävling på min blogg där vem som helst kan anmäla sig. Gör det du med och ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare! :)

2011-01-13 @ 11:18:27
URL: http://saramagdalena.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0