jobb intervju

Ja, som jag skrev igår så har jag 1 månad och 2 dagar kvar att arbeta i denna familjen, kanske mindre ifall jag får jobb tidigare. Det är inget särskilt som har hänt, vi hade ett muntligt kontrakt först om att jag skulle stanna i 6 månader och i juli börjar min värdmamma jobba hemifrån, så det är ganska uppenbart varför jag inte behövs!
Jag är inte ledsen, jag är bara förväntansfull på vad som ska hända härnäst! Jag kommer självklart att sakna denna familjen som tusan, speciellt min lilla Hannah! Men livet går vidare och så även jag.

Har iallafall sökt en hel del jobb runtom här i London och imorgon har jag en intervju, på en pub som ligger 5 minuter från detta huset!! Får jag jobb där blir jag överlycklig, det är svårt att få jobb i Kingston nämligen, särskilt när man är i behov av ett live-in job (där man bor på stället, i detta fall i en lägenhet/rum ovanför puben, som man inte behöver betala för utan det ingår i lönen). Skulle inte den intervjun gå bra så har jag en till på tisdag på en gastro pub i Chelsea, alltså södra centrala London. Ni får hålla era tummar för mig, okej?

Nu ska jag njuta av min sista tid som Au Pair - någonsin! Kommer inte att bli au pair igen. 2 länder och 3 familjer är nog för mig!


Love
- S





kommer sakna dig så mycket, min lilla apa!


Kommentarer
Helen

Hej snäckan, det är bara jag som vill önska dig lycka till och jag håller tummar och tår för att du får jobbet. Nu har Malin kommit hem och det känns gött. Kanske sticker vi hela familjen till NY och Detroit i September för att hälsa på hennes värdfam Farfar, hennes fam kommer o besöker dom då. Ha det bäst o va rädd om dig snäckan. Kramis

2011-06-07 @ 10:35:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0