Kära läsare

Ser ni, jag har åäö! Men bara tillfälligt.. Jag är nämligen hemma hos gamla värdfamiljen nu, passar på att ladda upp datorn! De senaste dagarna har jag jobbat och varit så trött efteråt så jag helt glömt bort att blogga! Idag jobbade jag 10-6 och just nu är jag barnvakt åt mina gamla värdisbarn! Så fort de hoppat i säng ska jag ta fram mina desperados och vänta in Francesca. Sedan ska vi förkröka lite här tills föräldrarna är hemma igen och då ska vi dra uuut! :) Ha en bra helg allihopa, imorgon ska jag lägga in bilder på hur mitt jobb ser ut!



en dag vid floden i Maj


Kommentarer
Milla

Heeeej hjärtat!

Hoppas att allt går bra på det nya jobbet och att du trivs!

Själv har jag precis börjat jobba, eller i torsdags :)

Har tagit bort facebook så vi får hålla kontakten via hotmail, så svara till min mail :D

Looooveu!

2011-06-21 @ 01:13:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0