Allt fixat

Min värdpappa har ringt mig hela dagen för att få information om bilkraschen imorse. Har fått ge min version, exakt vad som hände, var det var osv. Tydligen så har killen som körde in i mig sagt att det var mitt fel, frågan är bara hur det kan vara mitt fel när jag stod helt still i en bilkö, jävla stolpskott.. Hade det varit mitt fel hade jag sagt det. Iallafall så är allt fixat nu med försäkringar osv, bilen ska in på lagning imorgon och vi kommer att ha en hyrbil under tiden. Ah, vi får se om jag kör den eller lämnar ansvaret med körning till min kompis mamma, som jag delar körningar med (eller rättare sagt, ska dela körningar med, men hon ringer mig varje dag med olika ursäkter till varför hon inte kan köra, så jag får göra det hela tiden).


Känns iallafall bra nu, ingen är arg på mig!


Kommentarer
tusse

DAgens blOGG ÄR Avslutad :)

2011-03-08 @ 19:16:54
URL: http://tussex.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0