fredag

Idag har jag (som alla andra dagar denna veckan) legat i Giselas trädgård i bikini och njutit av sommarsolen. Vi åt en riktigt god lunch bestående av tortilla och tonfisksallad. Mums! Ikväll ska vi ut, men jag och Gisela ska köra ett experiment. Vi ska inte slösa en krona ikväll, vi ska alltså inte dricka någonting, endast ifall någon köper drinkar åt oss :) Vi får se hur det slutar haha. Nu ska jag ta en powernap innan jag ska göra mig iordning inför kvällen, tjejerna slutar ändå 20.30 så jag har god tid på mig. Man blir helt klart trött av att vara ute i solen en hel dag!








lite brun har man ju blivit :) ursäkta det fula osminkade ansiktet dock.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0