Ingen ny bil ändå?

På vägen till skolan idag ringde min värdmamma mig och frågade om jag hade hämtat upp bilen. Vilken bil? Frågade jag, Renaulten sa hon. Nej det hade jag inte, visste inte att den fanns längre heller. Jag fattar ingenting haha, så idag ska vi tydligen få tillbaka Renaulten som de hade skrotat? Den nya bilen då? Kommer den eller inte? Jag vet att försäkringen på den för någon under 25 var 10 000 kronor, så det kan vara så att de struntat i det för det blir för dyrt att ha mig på försäkringen. Jag har nada aning! Vi får väl se helt enkelt. Barnens morfar kommer om ett tag och ska skjutsa oss till verkstaden för att hämta hem gamla bilen. Skönt att ha bil igen dock!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0