Jag hatar er!

Åh jag hatar parkeringsvakter!!!!!!!!!!!!!! Idag fick jag en fin böter på £100, vilket motsvarar cirka 1100 svenska kronor. Anledningen? Jag hade inte lagt på bilen.. Det var man tvungen att göra innan 3.30 pm, när fick jag bötern? 3.27 pm, jävla fitt parkeringsvakt! Svårt att inte se över 3 min? Okej om jag stått där runt 2 tiden, men vafan, 3 jävla minuter. Kul ju! Arh, nu ska jag lägga mig i min säng och tycka synd om mig själv! Det mest irriterande är att det var utanför Hannahs skola när jag skulle hämta henne, saken var bara den att jag tydligen inte alls skulle hämta henne, så jag var där helt i onödan och självklart får jag då en parkeringsböter. Bajs





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0