Jisses, vilken dag!

Idag körde jag och hämtade pojkarna på skolan, vanligtvis på onsdagar så slutar Hannah 4.45, men inte idag inte! Gisela var snäll nog och tog med henne hem till sig när hon hämtade sin tjej på skolan. Sedan dess har Hannah varit på playdate där och Sam hemma hos Sam.. De bor bara 2 hus ifrån varandra så jag sprang fram och tillbaka som en idiot hela eftermiddagen för att kolla till dem och sådär. För 20 minuter sedan kom vi hem, ni kan tro att jag är trött! Och inte nog med det, jag ska övningsköra ikväll också så jag kan inte gå och lägga mig!!! Har dessutom lovat Gisela att komma med henne och tjejerna till The Albert när jag är klar med bilkörningen! Hoppas att ni har haft en bra (ej-stressig) dag!



Kommentarer
ROSANNA

Vill du få chansen till fler läsare? Då kan du klicka dig in på min blogg och delta i "Dagens blogg" så vinner du en länk, jag utser vinnaren ikväll så skynda :)

2011-03-23 @ 22:03:24
URL: http://finest.se/rosannapektas


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0