rutiner

De senaste åren har jag inte alls haft rutiner när det kommer till sängdags osv. Det har varierat att jag lagt mig mellan 22.00 och 06.00 varje dag. Ibland så sent som 11.00 på förmiddagen.. De första veckorna jag var här så somnade jag runt 02-04 varje natt, vilket resulterade i att jag var astrött när klockan ringde klockan 07 och att jag sedan sov hela dagen medan ungarna var i skolan. Nu däremot, kan jag inte minnas när jag senast la mig efter 00.00 på en vardag, brukar lägga mig vid denna tiden (22.00 här) och jag känner mig som en riktig pensionär! Men, så mycket bättre man mår om dagarna när man har fasta sovrutiner! Kommer upp varje morgon i tid och är bara trött de första två minuterna. Dock hade jag velat börja ta sömntabletter (igen) eftersom att jag inte alls har problem med att somna, utan jag vaknar minst 2 gånger varje natt. Det kan vara väldigt jobbigt ibland!

Kort sagt
, dags för sängen! Hörs imorgon mina solstrålar från Sverige, England, USA, Turkiet, Thailand, Danmark, Finland, Kanada, Frankrike och Norge! (craaaaazy!) Puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0