söndag

Jag mår lite bättre idag, febern har gett med sig men jag är fortfarande snorig och hostig. Men det blir till att stanna inne idag och bara ta det lugnt, kolla på lite film, knarka halstabletter och sådär. Jag hoppas att ni alla har en mycket bättre söndag än mig! Förresten, mitt tandkött blöder hela tiden, vad kan det bero på? Nej, nu måste jag fixa något att äta, har inte ätit på typ 2 dagar, kunde inte få ner mycket mat igår vill jag lova!




Raquel (ofixad), Francesca, Myriam & Jag.
(Bild från i fredags)



Kommentarer
Therese

Ditt tandkött är troligen lite inflamerat, prova med flour, det tipset fick jag av tandläkaren nu i veckan. Eller byt till en mjukare tandborste :)

2011-03-27 @ 21:16:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0