trafficjam

Imorse fick min värdmamma veta att inga tåg gick mellan Wimbledon och Waterloo, eller, de gick men det var runt 3 timmars förseningar på dem.. Så jag skjutsade henne och vår granne in till Wimbledon så att de kunde ta tunnelbanan därifrån istället in till central London. Ville nästan dö på vägen dit, satt i världens bilkö som rörde sig saktare än en senil snigel, samtidigt som att jag var duktigt trött och hade ont i magen. Men, hem kom jag, 1,5 timme senare. Kolla in kön, fotade detta när jag var på väg hem igen, min värdmamma tyckte att det var lite töntigt att ta en bild på vägen dit nämligen. Men, för er skull fick jag bli en självutnämnd tönt!




Kommentarer
Frida ~

Vinnarna ligger uppe!

Kolla in om det vart du, om inte är det vara att anmäla sig igen ;)

http://fridisi.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-vinnarna-och-ny-omgang.html#comment

Tack för att du deltog ~

2011-05-04 @ 22:00:04
URL: http://fridisi.blogg.se/
Anonym

hur är de att köra bil på fel sida vägen och så? verkar rätt läskigt :P

2011-05-08 @ 21:21:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0